China2 - Reisverslag uit Kunming, China van Mandje China - WaarBenJij.nu China2 - Reisverslag uit Kunming, China van Mandje China - WaarBenJij.nu

China2

Door: mandje

Blijf op de hoogte en volg Mandje

22 Januari 2012 | China, Kunming

Wauw, ik heb gevlogen! Het was even spannend of ik wel mee zo mogen, terrorisme, handbaggageregelementen enzovoorts… maar toen zat ik in het vliegtuig van China Southern! Ooh w at was het leuk, ik heb ooit mijn baasjes horen praten over de mile high club, dat had iets met vliegen te maken. Zou ik daar nu lid van zijn?
China was geweldig. Ontzettend veel treinen en busritten en heel veel knappe mannen… Op een gegeven moment had ik weer een bang moment. ’s Nachts waren er maar 2 baasjes in de kamer. De 3e (floortje) was er niet! Ik maakte me erg zorgen, was bang dat ze me ook zou verlaten, maar gelukkig keerde ze de volgende ochtend vroeg terug. Ik heb geen idee waar ze de nacht heeft doorgebracht, maar ze was na afloop erg blij, dus ik denk dat ze iets leuks had gedaan!
Verder wil ik nog even Yuanyang noemen, normaal gesproken zijn mijn baasjes overdag vaak weg, maar hier waren ze de hele dag bij me in de buurt, zo gezellig!!
Nu verlaten we China snel, gelukkig maar, want ik had gister een dramatische nacht in een bus. Er heeft zelfs een Chinees op me gespuugd!! Bah!

• 22 Januari 2012 - 19:29

Baas Floortje: