Vang vien - Reisverslag uit Vientiane, Laos van Mandje China - WaarBenJij.nu Vang vien - Reisverslag uit Vientiane, Laos van Mandje China - WaarBenJij.nu

Vang vien

Door: mandje

Blijf op de hoogte en volg Mandje

22 Januari 2012 | Laos, Vientiane

Ik dacht dat de meisjes braaf waren, maar hier bleek ineens niet veel van waar. De eerste nacht in Vang Vieng sliep ik gezellig met Renate en Eva op de kamer (na wat floortje mij aan heeft gedaan met de vuile was zijn dit mijn nieuwe lievelingsbaasjes), maar dit was niet voor lange duur. Ineens was er een man in de kamer. En hij praatte zo raar. Zij steeds de woorden marginaal en teroutant, maar hij was überhaupt heerlijk. Baasje Eva scheen hem ook wel überhaupt heerlijk te vinden… ik was erg geschokt met wat er snachts gebeurde… durf hier verder niet over uit te wijden!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Laos, Vientiane

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

03 Februari 2012

Arabische Sferen!

24 Januari 2012

Mandjes Myanmar!!

22 Januari 2012

Thailand

22 Januari 2012

Thailand

22 Januari 2012

Vang vien
Mandje

Actief sinds 22 Jan. 2012
Verslag gelezen: 171
Totaal aantal bezoekers 5524

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: