Thailand - Reisverslag uit Ko Chang Tai, Thailand van Mandje China - WaarBenJij.nu Thailand - Reisverslag uit Ko Chang Tai, Thailand van Mandje China - WaarBenJij.nu

Thailand

Door: mandje

Blijf op de hoogte en volg Mandje

22 Januari 2012 | Thailand, Ko Chang Tai

Ik ben teleurgesteld, ik dacht dat alle vier mijn baasjes heel erg van mij hielden. Ontdanks wat er gebeurt is in het verleden, dat van die vuile was heb ik Floortje vergeven, Dat Renate ineens ergens anders ging slapen in Vang Vieng ook… maar wat er op de grens tussen Cambodja en Thailand gebeurde… Baasje monique wilde mij ineens niet dragen, ik snapte er niks van. Maar toen ging ik nadenken, het contact met haar is eigenlijk nooit heel soepel verlopen. Alleen wanneer zij zwaar onder invloed van alcohol was, was er sprake van enig contact….maar Monique heeft mij überhaupt nooit gedragen, ik snapte het niet! Heb ik haar iets misdaan? Ik heb toch ook altijd haar proviant gedragen? Ze wilde niets van me weten. Als het aan haar lag, was ik op de grensovergang achter gebleven, treurig… tsja, soms is liefde niet wederzijds… het deed me wel veel pijn….

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Ko Chang Tai

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

03 Februari 2012

Arabische Sferen!

24 Januari 2012

Mandjes Myanmar!!

22 Januari 2012

Thailand

22 Januari 2012

Thailand

22 Januari 2012

Vang vien
Mandje

Actief sinds 22 Jan. 2012
Verslag gelezen: 201
Totaal aantal bezoekers 5529

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: