Laveloos laos - Reisverslag uit Luang Prabang, Laos van Mandje China - WaarBenJij.nu Laveloos laos - Reisverslag uit Luang Prabang, Laos van Mandje China - WaarBenJij.nu

Laveloos laos

Door: mandje

Blijf op de hoogte en volg Mandje

22 Januari 2012 | Laos, Luang Prabang

Gadverdarrie! Ik zou Floortje net tot mijn lievelingsbaasje bestempelen, zo trouw, zij draagt me altijd, praat altijd over me… maar vandaag!!! Het is dat ik als mandje geen keuze heb, anders zou ik bij haar weggaan.. het is echt zo erg. Floortje heeft me gewoon volgestopt met vuile was! Bah, bah, bah. Stinkende onderbroeken en kleding met kots. Voel me vies. Ben erg verdrietig. Ik vroeg me even af of mijn leven nog wel zin had.. verlangde bijna terug naar mijn leven in de Dia, tot daar ineens Eva weer was. Ooh wat was ik blij! Ik vergat spontaan de vuile onderbroeken! Voelde me een beetje bipolair.

  • 22 Januari 2012 - 19:30

    Floortje:

    hahahahaha

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Laos, Luang Prabang

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

03 Februari 2012

Arabische Sferen!

24 Januari 2012

Mandjes Myanmar!!

22 Januari 2012

Thailand

22 Januari 2012

Thailand

22 Januari 2012

Vang vien
Mandje

Actief sinds 22 Jan. 2012
Verslag gelezen: 131
Totaal aantal bezoekers 5535

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: