Nepal - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Mandje China - WaarBenJij.nu Nepal - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Mandje China - WaarBenJij.nu

Nepal

Door: mandje

Blijf op de hoogte en volg Mandje

22 Januari 2012 | Nepal, Kathmandu

Die meisjes kunnen wel rommel maken zeg! Ik slaap met hen 4 in 1 kamer, maar zoiets had ik de Dia nog nooit gezien! Overal lagen kleren, eten, flessen water, condooms, et cetera. Nepal was best saai, in die hele week zijn we maar 2x met de bus geweest, en heb ik alleen maar flessen water hoeven tillen. Nepal kende ook een verdrietig moment. 1 van mijn lieve baasjes (de slimste/leukste/knapste) heeft ons verlaten. Nu zijn er ineens nog maar 3 over…gelukkig maar. Ik hoop echt heel erg dat ik mijn andere baasje, Eva, nog terug zie. Ze is nu 1 dag weg en ik mis haar echt heel erg!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nepal, Kathmandu

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

03 Februari 2012

Arabische Sferen!

24 Januari 2012

Mandjes Myanmar!!

22 Januari 2012

Thailand

22 Januari 2012

Thailand

22 Januari 2012

Vang vien
Mandje

Actief sinds 22 Jan. 2012
Verslag gelezen: 140
Totaal aantal bezoekers 5532

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: